centrum pomocy
Jak możemy ci pomóc?
Użytkowanie samochodu
Niestety nie mamy możliwości wymiany auta podczas trwania zawartej umowy. W tym przypadku należy poczekać, aż obecna umowa ulegnie zakończeniu.
Tak, pod warunkiem że posiadasz licencję na prowadzenie taxi. By to potwierdzić, należy przesłać do Centrum Obsługi Klienta zaświadczenie o wpisie do CEIDG. Na tej podstawie nasi pracownicy przygotują kalkulację raty oraz odpowiednie zgody.
Pamiętaj! Do używania samochodu jako taksówka, będziesz zobowiązana/y do wykupienia rozszerzonego ubezpieczenia samochodu, na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń na drodze.
Tak, ale potrzebne będzie pełnomocnictwo. W tym celu prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 58 340 44 05.
Planowany wyjazd musi zostać zgłoszony do Centrum Obsługi Klienta. Co najmniej 3 dni robocze przed datą wyjazdu wyślij e-mail na adres: wyjazdyoc@masterlease.pl.
W e-mailu prosimy podać:
- nr rejestracyjny samochodu,
- kraje, przez które będziesz przejeżdżać,
- planowaną datę wyjazdu,
- adres e-mail na jaki mamy wysłać upoważnienie.
Konsultanci Centrum Obsługi Klienta przygotują dla Ciebie potrzebne dokumenty:
- upoważnienie do prowadzenia wynajmowanego samochodu,
- zielona karta (jeżeli jedziesz do krajów, w których jest wymagana).
Wyjazd poza UE
Jeśli planujesz wyjazd poza terytorium Unii Europejskiej, Szwajcarii lub Norwegii:
- konieczne będzie wykupienie dodatkowego ubezpieczenia,
- jego koszt zostanie doliczony do kolejnej faktury.
Assistance poza Polską
Pamiętaj! Poza granicami Polski nie obowiązuje Assistance, które posiadasz w pakiecie. Rekomendujemy wykupienie dodatkowej polisy. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta 58 340 44 05.
W trakcie umowy
Korzystając z Pakietu Comfort dodatkowe koszty nie powinny Cię spotkać. Możesz zostać obciążony dodatkowymi kosztami w przypadku, gdy:
- samochód był użytkowany niezgodnie z jego przeznaczeniem np. na torze off-road,
- zdarzyło Ci się nie zgłosić powstałej szkody,
- w trakcie trwania umowy zostaną wykonane dodatkowe czynności na wniosek Klienta (naliczone zgodnie z cennikiem opłat załączonym do umowy).
Podczas zwrotu samochodu
- Przekroczyłeś limit kilometrów na jaki została zawarta umowa. W takim wypadku naliczane są stawki za nadprzebieg (zgodnie z załącznikiem do umowy),
- Zwracany samochód jest brudny. W takim wypadku Klient zostanie obciążony dodatkowymi opłatami związanymi z myciem, praniem, czyszczeniem i sprzątaniem.
Samochód po zwrocie poddawany zostanie oględzinom i ocenie technicznej. W przypadku stwierdzenia nadmiernej eksploatacji samochodu (ponadnormatywne zużycie w stosunku do wieku i przebiegu pojazdu), możesz zostać obciążony dodatkowymi opłatami.
W przypadku szkody
Dodatkowe opłaty mogą wystąpić, kiedy:- uszkodzisz elementy wnętrza pojazdu np. poprzez przewożenie materiałów niebezpiecznych (chemikalia, materiały budowlane itp.),
- zgubisz dokumenty, zapasowy kluczyk czy elementy wyposażenia pojazdu,
- zaniedbasz podstawowe czynności związane z obsługą auta. Do takich sytuacji zaliczamy również niezgłoszenie się na przegląd samochodu w odpowiednim czasie lub w przypadku ponadnormatywnego zużycia elementów eksploatacyjnych.
W przypadku szkód komunikacyjnych
Możesz zostać obciążony dodatkowym kosztem, jeśli w zgłoszonej szkodzie komunikacyjnej zostanie wydana odmowna decyzja wypłaty odszkodowania przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe. Może tak się zdarzyć poprzez Twoje zaniechanie lub okoliczności zdarzenia, które są wyłączone z odpowiedzialności Towarzystwa Ubezpieczeń. Lista takich wyłączeń jest zawsze załącznikiem do umowy. W razie wystąpienia szkody komunikacyjnej z Twojej winy, użytkownik auta zostaje obciążony jednorazową opłatą dodatkową w wysokości 500 zł + VAT.W zależności od wybranego przez Ciebie pakietu.
W ramach Pakietu Comfort zapewniamy Ci wymianę opon dwa razy do roku. Za wymianę jak i same opony nie zapłacisz żadnych dodatkowych kwot. Potrzebujesz wymienić opony na sezon: skontaktuj się z Centrum Technicznym – tel. 58 340 44 01 (wybierz opcję 2). Nasz konsultant zaproponuje punkt serwisowy w dogodnej dla Ciebie lokalizacji.
Pamiętaj proszę, aby skontaktować się z nami odpowiednio wcześnie. Dzięki temu zdążymy przesłać odpowiednie opony do wybranego przez Ciebie serwisu.
Pakiet Comfort obejmuje również usługę przechowywanie opon w warsztacie, w którym zostały wymienione. Zawsze możesz też zmienić lokalizację punktu przechowywania i wymiany. Dostarczymy je do wybranego przez Ciebie warsztatu, z którym współpracujemy. Pierwsza dostawa jest bezpłatna.
Jeżeli posiadasz Pakiet Basic, chętnie zaoferujemy Ci opony na preferencyjnych warunkach. Na stronie www.opony.masterlease.pl znajdziesz aktualną ofertę.
To zależy od wybranego przez Ciebie pakietu usług dodatkowych.
Pakiet Comfort
Zapewniamy pełną obsługę serwisową w ramach wybranego limitu kilometrów. Nie musisz przejmować się kosztami napraw. Dodatkowe koszty wystąpią wyłącznie w przypadku stwierdzenia niewłaściwego użytkowania lub nadmiernej eksploatacji auta.Pakiet Basic
Możemy pomóc Ci w skoordynowaniu naprawy i skierować do jednego z 700 punktów serwisowych na terenie kraju, które rekomendujemy. W tym pakiecie to Ty ponosisz koszty naprawy.W zależności od wybranego przez Ciebie pakietu:
Pakiet Comfort
Skontaktuj się z naszym Centrum Technicznym – tel. 58 340 44 01 (wybierz opcję 1). Przegląd zostanie zorganizowany i rozliczony w ramach pakietu. Nie poniesiesz dodatkowych kosztów.Pakiet Basic
Zorganizuj samodzielnie przegląd w autoryzowanej stacji obsługi (ASO) odpowiedniej dla Twojego samochodu.Każdy samochód powinien być serwisowany zgodnie z zaleceniami producenta. Do obowiązków użytkownika należy dbanie o użytkowany pojazd i dokonywanie przeglądów technicznych, wymiany materiałów eksploatacyjnych według harmonogramu producenta.
Tak, ale potrzebne będzie pełnomocnictwo. W tym celu prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 58 340 44 05.
Planowany wyjazd musi zostać zgłoszony do Centrum Obsługi Klienta. Co najmniej 3 dni robocze przed datą wyjazdu wyślij e-mail na adres: wyjazdyoc@masterlease.pl
W e-mailu prosimy podać:
- nr rejestracyjny samochodu,
- kraje, przez które będziesz przejeżdżać,
- planowaną datę wyjazdu,
- adres e-mail na jaki mamy wysłać upoważnienie
Konsultanci Centrum Obsługi Klienta przygotują dla Ciebie potrzebne dokumenty:
- upoważnienie do prowadzenia leasingowanego samochodu
- zielona karta (jeżeli jedziesz do krajów, w których jest wymagana).
Wyjazd poza UE
Jeśli planujesz wyjazd poza terytorium Unii Europejskiej, Szwajcarii lub Norwegii:
- konieczne będzie wykupienie dodatkowego ubezpieczenia,
- jego koszt zostanie doliczony do kolejnej faktury.
Assistance poza Polską
Pamiętaj! Poza granicami Polski nie obowiązuje Assistance, które posiadasz w pakiecie. Rekomendujemy wykupienie dodatkowej polisy. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta 58 340 44 05.
Jeżeli zdarzy się stłuczka lub wypadek:
- wezwij Policję na miejsce zdarzenia,
- zanotuj dane jednostki Policji, która obsługiwała zdarzenie,
- wyegzekwuj od sprawcy zdarzenia “Oświadczenie sprawcy wypadku”,
- powiadom telefonicznie Grupę Masterlease: 58 340 44 01 (wybierz opcję 3).
Jakie informacje pozyskać w oświadczeniu:
- model i marka samochodu oraz numer rejestracyjny (w przypadku szkody z OC sprawcy, który jest osobą trzecią),
- dane właściciela samochodu,
- dane kierującego w momencie kolizji,
- opis uszkodzeń,
- opis i dokładny czas wystąpienia zdarzenia,
- dane kontaktowe do ewentualnych świadków,
- dokument musi zawierać oświadczenie sprawcy zdarzenia potwierdzające jego winę (jeżeli wypadek był nie z Twojej winy).
UWAGA!
W razie potrzeby pomoc drogowa jest wysyłana przez Grupę Masterlease lub Masterlease Assistance. Prosimy nie korzystać z innych pomocy drogowych bez zgody Masterlease. Wypełnij otrzymane druki zgłoszeniowe i niezwłocznie prześlij je do Grupy Masterlease e-mailem w postaci zeskanowanej na adres: szkody@masterlease.pl.DRUK ZGŁOSZENIOWY pobierzesz tutaj.
ZGŁOSZENIE SZKODY musi nastąpić przez Grupę Masterlease, prosimy nie zgłaszać szkód bezpośrednio do Towarzystwa Ubezpieczeniowego.
NAPRAWA POJAZDU zostanie wykonana w serwisie w ramach sieci naprawczej Masterlease.Termin i miejsce odstawienia samochodu do naprawy oraz wydania ew. samochodu zastępczego zostaną uzgodnione telefonicznie z Grupą Masterlease.
Jeśli korzystasz z pakietu comfort a przekroczysz limit kilometrów w czasie umowy nie będziemy mogli go serwisować bezkosztowo. Za tzw. nadprzebieg, czyli dodatkowe kilometry zostanie naliczona opłata dodatkowa przy zwrocie pojazdu. Stawka za kilometr zależy od rodzaju samochodu, którym jeździsz i jest określona w umowie.
Spokojnie, zawsze możesz zwiększyć limit!
Jeśli jednak w trakcie trwania umowy stwierdzisz, że limit kilometrów nie jest dla Ciebie wystarczający – możesz zwiększyć limit. Wiąże się to z opłatą administracyjną za przygotowanie aneksu do umowy oraz rekalkulacją miesięcznej raty.
Obsługa serwisowa umożliwia Ci przeglądy i naprawy usterek mechanicznych w użytkowanym przez Ciebie samochodzie bez dodatkowych kosztów (Pakiet comfort). Samochód z pakietem comfort jest po opieką Centrum Technicznego. Współpracuje ono z ponad 700 warsztatami na terenie całej Polski. W przypadku problemów z samochodem zostaniesz skierowany do serwisu w Twojej okolicy. Skontaktuj się z Centrum Technicznym (58 340 44 00). Umówimy Cię na wizytę lub konsultanci Centrum Technicznego odpowiedzą na Twoje pytania związane z samochodem.
W Pakiecie comfort:
- nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z wizytą w serwisie w ramach normatywnego zużycia samochodu,
- usługa doradztwa przez konsultantów z Centrum Technicznego jest bezpłatna.
W ramach tej usługi pomagamy Ci przejść przez wszystkie procedury likwidacji szkód objętych ubezpieczeniem OC i AC. Poprowadzimy Cię od zgłoszenia szkody, poprzez naprawę, aż po ponowne przekazanie auta. Dzięki temu oszczędzasz czas i masz pewność, że dopełnisz wszystkich wymaganych formalności.
Nie znalazłeś tego, czego szukałeś?
Zadzwoń do nas, a nasz Doradca odpowie na wszystkie Twoje pytania.