centrum pomocy

Jak możemy ci pomóc?

Popularne pytania


Jak działa system rezerwacji aut?

Jeśli interesuje Cię wybrane auto, możesz założyć na nie rezerwację. Wówczas będziesz mieć pewność, że w czasie gdy podejmujesz decyzję lub umawiasz się na jazdę próbną, inny klient nie zdecyduje się na ten samochód.

Złożenie rezerwacji jest proste – wystarczy, że skontaktujesz się ze swoim Opiekunem lub zadzwonisz do Centrum Obsługi Klienta.

W przypadku, gdy zainteresowało Cię auto, przy którym widnieje ikonka rezerwacji – zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta. Sprawdzimy do kiedy trwa rezerwacja oraz czy rozpoczął się proces podpisywania umowy z innym klientem.


Na czym polega weryfikacja wniosku złożonego online?

Każdy otrzymamy wniosek online weryfikowany jest przez nasz system, który sprawdza poprawność  uzupełnionych danych m.in. wysokość przychodu, liczbę osób w gospodarstwie domowym, oświadczenie o niezajęciu komorniczym.

Zachęcamy do wypełnienia formularza by przekonać się jak szybki jest to proces!


Ile trwa weryfikacja wniosku?

Wniosek o Wynajem:

Po otrzymaniu poprawnie wypełnionego wniosku online, weryfikacja zajmie od kilku do kilkunastu minut. Następnie wystarczy, że dokończysz swój wniosek opłacając pierwszą ratę oraz wybraną przez Ciebie kwotę wkładu własnego – i gotowe!

W niektórych przypadkach możemy poprosić Cię o dosłanie dodatkowych dokumentów, potwierdzających zatrudnienie lub prowadzenie działalności gospodarczej – wówczas weryfikacja może wydłużyć się do 3 dni.

 

Wniosek o Leasing:

Po otrzymaniu poprawnie wypełnionego wniosku, jego weryfikacja zajmie nam od 1 do 3 dni. Następnie wystarczy, że dokonasz wpłaty i możemy przechodzić do kolejnego kroku – umówienia terminu odbioru samochodu.

Przy wnioskach leasingowych niezwykle istotne jest to, by został on prawidłowo i kompletnie wypełniony. Jeśli pominiesz wybraną rubrykę, będziemy musieli poprosić Cię o jej uzupełnienie, co tym samym wydłuży proces weryfikacji.


Czy mogę kupić samochód na raty?

Na platformie Automarket nie prowadzimy ratalnej sprzedaży samochodów. Istnieje jednak możliwość skorzystania z atrakcyjnych form finansowania: pożyczki, wynajmu długoterminowego lub leasingu. W przypadku wynajmu i leasingu spłacasz comiesięczną stałą ratę, a po zakończeniu umowy leasingu możesz dodatkowo wykupić auto na preferencyjnych warunkach.


Czy mogę wykupić auto po zakończonej umowie leasingu?

Jak najbardziej! Możesz to zrobić na dwa sposoby:

  • deklarując chęć wykupu auta przed podpisaniem umowy – zapisy umowy uzupełniamy wówczas o wartość rezydualną samochodu po zakończeniu kontraktu oraz zasady, które należy spełnić by otrzymać auto na własność.
  • składając wniosek o wykup auta przed zakończeniem umowy – na tej podstawie dokonujemy rekalkulacji wartości samochodu i przygotowujemy ofertę. Wystarczy, że ją zaakceptujesz i w określonym terminie dokonasz płatności.

Jak mogę zwrócić auto w ciągu 5 dni?

Przy wyborze wynajmu lub klasycznego leasingu auta z Automarket, dajemy Ci aż 5 dni na testowanie samochodu. Jeśli z jakiś względów postanowisz go zwrócić, masz taką możliwość. Pamiętaj, prawo do zwrotu samochodu w ciągu 5 dni masz tylko wtedy gdy nie przejedziesz więcej niż 300 km.

Zwrot nie będzie możliwy jeśli:

  • przedmiotem Umowy jest fabrycznie nowy samochód tj. samochód oznaczony na Automarket jako „Nowy”,
  • przejechałeś/aś samochodem więcej, niż 300 kilometrów,
  • w samochodzie wystąpiła szkoda komunikacyjna.

Wszelkie informacje dot. zwrotu pojazdu, znajdziesz w dokumentach, które otrzymałeś/aś wraz z samochodem.


Czy z wynajmowanego samochodu mogą korzystać inne osoby niż ja?

Tak, ale potrzebne będzie pełnomocnictwo. W tym celu prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 58 340 44 05.


Czy wynajmowanym samochodem mogę wyjechać za granicę?

Planowany wyjazd musi zostać zgłoszony do Centrum Obsługi Klienta. Co najmniej 3 dni robocze przed datą wyjazdu wyślij e-mail na adres: wyjazdyoc@masterlease.pl.

 

W e-mailu prosimy podać:

  • nr rejestracyjny samochodu,
  • kraje, przez które będziesz przejeżdżać,
  • planowaną datę wyjazdu,
  • adres e-mail na jaki mamy wysłać upoważnienie.

Konsultanci Centrum Obsługi Klienta przygotują dla Ciebie potrzebne dokumenty:

  • upoważnienie do prowadzenia wynajmowanego samochodu,
  • zielona karta (jeżeli jedziesz do krajów, w których jest wymagana).

Wyjazd poza UE

Jeśli planujesz wyjazd poza terytorium Unii Europejskiej, Szwajcarii lub Norwegii:

  • konieczne będzie wykupienie dodatkowego ubezpieczenia,
  • jego koszt zostanie doliczony do kolejnej faktury.

Assistance poza Polską

Pamiętaj! Poza granicami Polski nie obowiązuje Assistance, które posiadasz w pakiecie. Rekomendujemy wykupienie dodatkowej polisy. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta 58 340 44 05.


Gdzie mogę wymienić opony?

W zależności od wybranego przez Ciebie pakietu.

W ramach Pakietu Comfort zapewniamy Ci wymianę opon dwa razy do roku. Za wymianę jak i same opony nie zapłacisz żadnych dodatkowych kwot. Potrzebujesz wymienić opony na sezon: skontaktuj się z Centrum Technicznym – tel. 58 340 44 01 (wybierz opcję 2). Nasz konsultant zaproponuje punkt serwisowy w dogodnej dla Ciebie lokalizacji.

Pamiętaj proszę, aby skontaktować się z nami odpowiednio wcześnie. Dzięki temu zdążymy przesłać odpowiednie opony do wybranego przez Ciebie serwisu.

Pakiet Comfort obejmuje również usługę przechowywanie opon w warsztacie, w którym zostały wymienione. Zawsze możesz też zmienić lokalizację punktu przechowywania i wymiany. Dostarczymy je do wybranego przez Ciebie warsztatu, z którym współpracujemy. Pierwsza dostawa jest bezpłatna.

Jeżeli posiadasz Pakiet Basic, chętnie zaoferujemy Ci opony na preferencyjnych warunkach. Na stronie www.opony.masterlease.pl znajdziesz aktualną ofertę.


Jak zrobić przegląd samochodu?

W zależności od wybranego przez Ciebie pakietu:

Pakiet Comfort
Skontaktuj się z naszym Centrum Technicznym – tel. 58 340 44 01 (wybierz opcję 1). Przegląd zostanie zorganizowany i rozliczony w ramach pakietu. Nie poniesiesz dodatkowych kosztów.

Pakiet Basic
Zorganizuj samodzielnie przegląd w autoryzowanej stacji obsługi (ASO) odpowiedniej dla Twojego samochodu.

Każdy samochód powinien być serwisowany zgodnie z zaleceniami producenta. Do obowiązków użytkownika należy dbanie o użytkowany pojazd i dokonywanie przeglądów technicznych, wymiany materiałów eksploatacyjnych według harmonogramu producenta.


Czy z samochodu w Leasingu mogą korzystać inne osoby niż ja?

Tak, ale potrzebne będzie pełnomocnictwo. W tym celu prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 58 340 44 05.


Czy mając samochód w leasingu mogę wyjechać za granicę?

Planowany wyjazd musi zostać zgłoszony do Centrum Obsługi Klienta. Co najmniej 3 dni robocze przed datą wyjazdu wyślij e-mail na adres: wyjazdyoc@masterlease.pl

W e-mailu prosimy podać:

  • nr rejestracyjny samochodu,
  • kraje, przez które będziesz przejeżdżać,
  • planowaną datę wyjazdu,
  • adres e-mail na jaki mamy wysłać upoważnienie

Konsultanci Centrum Obsługi Klienta przygotują dla Ciebie potrzebne dokumenty:

  • upoważnienie do prowadzenia leasingowanego samochodu
  • zielona karta (jeżeli jedziesz do krajów, w których jest wymagana).

Wyjazd poza UE

Jeśli planujesz wyjazd poza terytorium Unii Europejskiej, Szwajcarii lub Norwegii:

  • konieczne będzie wykupienie dodatkowego ubezpieczenia,
  • jego koszt zostanie doliczony do kolejnej faktury.

Assistance poza Polską

Pamiętaj! Poza granicami Polski nie obowiązuje Assistance, które posiadasz w pakiecie. Rekomendujemy wykupienie dodatkowej polisy. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta 58 340 44 05.


Wypadek, stłuczka – co robić?

Jeżeli zdarzy się stłuczka lub wypadek:

  1. wezwij Policję na miejsce zdarzenia,
  2. zanotuj dane jednostki Policji, która obsługiwała zdarzenie,
  3. wyegzekwuj od sprawcy zdarzenia “Oświadczenie sprawcy wypadku”,
  4. powiadom telefonicznie Grupę Masterlease: 58 340 44 01 (wybierz opcję 3). 

Jakie informacje pozyskać w oświadczeniu: 

  • model i marka samochodu oraz numer rejestracyjny (w przypadku szkody z OC sprawcy, który jest osobą trzecią),
  • dane właściciela samochodu,
  • dane kierującego w momencie kolizji,
  • nr polisy OC i nazwę towarzystwa ubezpieczeniowego,
  • opis uszkodzeń,
  • opis i dokładny czas wystąpienia zdarzenia,
  • dane kontaktowe do ewentualnych świadków,
  • dokument musi zawierać oświadczenie sprawcy zdarzenia potwierdzające jego winę (jeżeli wypadek był nie z Twojej winy).
     

UWAGA!
W razie potrzeby pomoc drogowa jest wysyłana przez Grupę Masterlease lub Masterlease Assistance. Prosimy nie korzystać z innych pomocy drogowych bez zgody Masterlease. Wypełnij otrzymane druki zgłoszeniowe i niezwłocznie prześlij je do Grupy Masterlease e-mailem w postaci zeskanowanej na adres: szkody@masterlease.pl.

DRUK ZGŁOSZENIOWY pobierzesz tutaj.

ZGŁOSZENIE SZKODY musi nastąpić przez Grupę Masterlease, prosimy nie zgłaszać szkód bezpośrednio do Towarzystwa Ubezpieczeniowego.
NAPRAWA POJAZDU zostanie wykonana w serwisie w ramach sieci naprawczej Masterlease.

Termin i miejsce odstawienia samochodu do naprawy oraz wydania ew. samochodu zastępczego zostaną uzgodnione telefonicznie z Grupą Masterlease.


Co się dzieje, gdy przekroczę limit kilometrów?

Jeśli korzystasz z pakietu comfort a przekroczysz limit kilometrów w czasie umowy nie będziemy mogli go serwisować bezkosztowo. Za tzw. nadprzebieg, czyli dodatkowe kilometry zostanie naliczona opłata dodatkowa przy zwrocie pojazdu. Stawka za kilometr zależy od rodzaju samochodu, którym jeździsz i jest określona w umowie.

Spokojnie, zawsze możesz zwiększyć limit!

Jeśli jednak w trakcie trwania umowy stwierdzisz, że limit kilometrów nie jest dla Ciebie wystarczający – możesz zwiększyć limit. Wiąże się to z opłatą administracyjną za przygotowanie aneksu do umowy oraz rekalkulacją miesięcznej raty.


Na czym polega obsługa serwisowa?

Obsługa serwisowa umożliwia Ci przeglądy i naprawy usterek mechanicznych w użytkowanym przez Ciebie samochodzie bez dodatkowych kosztów (Pakiet comfort). Samochód z pakietem comfort jest po opieką Centrum Technicznego. Współpracuje ono z ponad 700 warsztatami na terenie całej Polski. W przypadku problemów z samochodem zostaniesz skierowany do serwisu w Twojej okolicy. Skontaktuj się z Centrum Technicznym (58 340 44 00). Umówimy Cię na wizytę lub konsultanci Centrum Technicznego odpowiedzą na Twoje pytania związane z samochodem.

W Pakiecie comfort:

  • nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z wizytą w serwisie w ramach normatywnego zużycia samochodu,
  • usługa doradztwa przez konsultantów z Centrum Technicznego jest bezpłatna.

Nie znalazłeś tego, czego szukałeś?

Zadzwoń do nas, a nasz Doradca odpowie na wszystkie Twoje pytania.

Telefon kontaktowy 22 300 97 70