W trakcie umowy
Korzystając z Pakietu Comfort dodatkowe koszty nie powinny Cię spotkać. Możesz zostać obciążony dodatkowymi kosztami w przypadku, gdy:
- samochód był użytkowany niezgodnie z jego przeznaczeniem np. na torze off-road,
- zdarzyło Ci się nie zgłosić powstałej szkody,
- w trakcie trwania umowy zostaną wykonane dodatkowe czynności na wniosek Klienta (naliczone zgodnie z cennikiem opłat załączonym do umowy).
Podczas zwrotu samochodu
- Przekroczyłeś limit kilometrów na jaki została zawarta umowa. W takim wypadku naliczane są stawki za nadprzebieg (zgodnie z załącznikiem do umowy),
- Zwracany samochód jest brudny. W takim wypadku Klient zostanie obciążony dodatkowymi opłatami związanymi z myciem, praniem, czyszczeniem i sprzątaniem.
Samochód po zwrocie poddawany zostanie oględzinom i ocenie technicznej. W przypadku stwierdzenia nadmiernej eksploatacji samochodu (ponadnormatywne zużycie w stosunku do wieku i przebiegu pojazdu), możesz zostać obciążony dodatkowymi opłatami.
W przypadku szkody
Dodatkowe opłaty mogą wystąpić, kiedy:
- uszkodzisz elementy wnętrza pojazdu np. poprzez przewożenie materiałów niebezpiecznych (chemikalia, materiały budowlane itp.),
- zgubisz dokumenty, zapasowy kluczyk czy elementy wyposażenia pojazdu,
- zaniedbasz podstawowe czynności związane z obsługą auta. Do takich sytuacji zaliczamy również niezgłoszenie się na przegląd samochodu w odpowiednim czasie lub w przypadku ponadnormatywnego zużycia elementów eksploatacyjnych.
W przypadku szkód komunikacyjnych
Możesz zostać obciążony dodatkowym kosztem, jeśli w zgłoszonej szkodzie komunikacyjnej zostanie wydana odmowna decyzja wypłaty odszkodowania przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe. Może tak się zdarzyć poprzez Twoje zaniechanie lub okoliczności zdarzenia, które są wyłączone z odpowiedzialności Towarzystwa Ubezpieczeń. Lista takich wyłączeń jest zawsze załącznikiem do umowy. W razie wystąpienia szkody komunikacyjnej z Twojej winy, użytkownik auta zostaje obciążony jednorazową opłatą dodatkową w wysokości 500 zł + VAT.